FANDOM

„Na drugim piętrze wieży, przywitał nas makabryczny widok: obdarta zbieranina kości w szatach starszej zaklinaczki. Znałem ją od lat, widziałem, jak wychowuje niezliczonych adeptów, a teraz oto była jedynie kukiełką dla jakiegoś demona”.

— z opowieści templariusza w mieście Antiva, 7:13 Burzy

To oczywiste, że demony nie mają postaci materialnej. Gdy przenikają do naszego świata z powodu słabości Zasłony lub poprzez rytuał magii krwi, muszą opętać jakieś ciało.

Gdy demon pychy zapanuje nad zwłokami maga, powstaje z nich magiczne straszydło. Choć istoty te wyglądają na kupę gnatów, są wyjątkowo groźne, gdyż władają nie tylko całym wachlarzem zaklęć żyjącego maga, lecz również posiadają zdolność leczenie innych ożywionych zwłok, a nawet rozkazywania im.

Materiały badawcze Edytuj

Opracowano: Zwiększenie obrażeń przeciwko nieumarłym

Powiązane wpisy Edytuj

Uwagi Edytuj

  • We wszystkich grach stworzenie nazywane jest tajemną zmorą, jednak w kodeksie do Dragon Age: Początku nazwane zostało „magicznym straszydłem”. W Dragon Age II wpis nazwany jest „Tajemna zmora”, chociaż w opisie nadal używa się formy „magiczne straszydło”.
  • W kodeksie do Dragon Age: Inkwizycji wpis ogranicza się do cytatu i jego źródła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki