FANDOM

Z początku byłam jedynie podejrzliwa. Część moich braci i sióstr zachowywała się dziwnie, spędzała czas w towarzystwie tych, których ledwie kilka dni wcześniej nie zaszczyciliśmy nawet spojrzeniem. Gdy weszłam do pomieszczenia, wszyscy siedzieli razem i rozmawiali szeptem... i wszyscy jednocześnie zamilkli. Wyczułam, że to przez moje najście i wycofałam się, zastanawiając, jak to się stało, że nie zaliczono mnie w poczet tej grupy. Czyżby w szeregach templariuszy zapanowała niezgoda? Czy mówili o buncie przeciwko Poszukiwaczom Prawdy? Nie mogłam tego pojąć, więc zachowałam spokój. Wówczas ujrzałam fiolki lyrium, które sir Randall trzymał wśród swojego wyposażenia. Stało się to przypadkiem, gdyż owinął je w ciemne płótno i natychmiast zakrył, gdy weszłam do jego kwater, ale dostrzec zdołałam. Były czerwone, nie niebieskie. Znów trzymałam język za zębami.

Teraz tego żałuję. Coraz więcej templariuszy milknie, gdy wchodzę do pomieszczeń. Niewiele się już mówi o kontynuowaniu naszych łowów na zbuntowanych magów. W ogóle niewiele się już mówi. Widzę czerwone fiolki, które trzymają na widoku, zawieszone na szyi, nie kryją się już z nimi. Są silniejsi niż reszta z nas, zdaje się też, jakby prawidłowe, niebieskie lyrium stało się rzadkością. „Niedobory”, tak mi mówią. Widziałam dziś rano sir Randalla, miał czerwone oczy. Po raz pierwszy zastanawiam się, czy nie powinnam porzucić mojego posterunku na dobre i zbiec do Zakonu.

— Fragment dziennika templariuszki Caitlin, rok 9:41 Smoka

Materiały badawcze Edytuj

Opracowano: Zwiększenie obrażeń przeciwko czerwonym templariuszom

Więcej z Fandomu

Losowa wiki