FANDOM

„Słyszałem te skargi. Niektórzy z was nie rozumieją, dlaczego szkolimy się w zamku na odludziu, podczas gdy macie szukać skażenia pośród mas. Podważacie przezorność Poszukiwaczy. Ogarnia was zwątpienie. Po co przybyliście do Therinfal? Czego możecie się tutaj nauczyć, czego nie poznalibyście na własną rękę?

Nauczycie się tu cierpliwości. Będziecie ćwiczyć pozbawieni pokus i rozrywek miasta. Będziecie upadać i cierpieć. A kiedy wasza nauka dobiegnie końca, będziecie skałą, o którą rozbiją się demony.

Zacznijmy więc”.

Ta transkrypcja przemowy wielkiego Poszukiwacza Alderai do grupy uczniów rozpoczynających zaawansowane nauki jest datowana na 7:70 Burzy. Poszukiwacze wykorzystywali Redutę Therinfal jako miejsce szkoleń do ok. 8:99 Błogosławionego, kiedy to stan ich finansów przestał wystarczać do utrzymania twierdzy w zadowalającym stanie.

— Fragment dzieła Znaczące twierdze, zamki, wieże i inne gmachy w Fereldenie pióra Henry’ego Lannona

Tron w Wielkiej Sali Reduty Therinfal nie jest przeznaczony dla śmiertelników. To Tron Stwórcy, oznaka jego nieobecności w tym świecie z powodu naszych grzechów. Miejsce pozostanie puste, dopóki on nie powróci ze swymi dziećmi. To przypomnienie, że musimy na powrót zaskarbić sobie jego łaskę czujnością, wiarą i całkowitym posłuszeństwem.

Każdy złapany na siadaniu na tronie zostanie surowo ukarany.

—Notatka wielkiego Poszukiwacza Alderai do jego uczniów, 7:72 Burzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki