FANDOM

Poszukiwacze Prawdy nie są templariuszami... niezupełnie. Kiedyś nazywano ich Inkwizycją, ale po podpisaniu traktatu nevarrskiego porzucili tę nazwę i zostali obserwatorami czuwającymi nad nami, templariuszami. Uczciwie przyznam, że nie wiem wiele ponad to. Nie wiem, ilu jest Poszukiwaczy – kilkudziesięciu? Jeśli posiadają bazę, nie wiem, gdzie jest. Pewnym jest, że nie dzielą się tą wiedzą z żadnym z nas. Widzimy jakiegoś tylko wtedy, kiedy Poszukiwacz jest wzywany, najpewniej z powodu skargi któregoś z pierwszych zaklinaczy. Poszukiwacze zbadają w czym problem i jeśli okaże się, że templariusz uczynił coś, co im się nie podoba, zostaje ukarany. Surowo. Bez pytań. Nawet komtur ugina się przed ich wolą. Jeśli zjawia się Poszukiwacz Prawdy, wiadomo, że każdy templariusz zaczyna się denerwować i liczy, że nie spocznie na nim wzrok przybyłego.

Oczywiście to się zmieniło, kiedy złamano traktat nevarrski. Powiedziano mi, że złamał go Zakon, ale ogłosił to wielki Poszukiwacz Lambert. Powiedział, że Poszukiwacze Prawdy i zakon templariuszy będą polować na zbuntowanych magów bez względu na to, co rozkazała Boska. Nie wiedziałem, że posiadał taką władzę, że mógł zwyczajnie powiedzieć, co mamy robić, a wszyscy za nim pójdziemy... ale tak zrobiliśmy. Nigdy nie myślałem o tym w ten sposób, ale Poszukiwacze zawsze byli naszymi przewodnikami. Teraz poprowadzili nas na wojnę.

— Z listu napisanego przez sir Jonathana Perry’ego w roku 9:40 Wieku Smoka

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki