FANDOM

Droga Płomienia

Wspomnijcie, gdzie Bohaterowie Andrasty postawili pierwszy krok na Świętej Równinie, którą elfy zwą Dirthavaren.

Mroczne serce Halamshiral zostało podbite, jednak ze strony elfów, które nie chciały nawrócić się na Stwórcę, przyszło kolejne, ostatnie wyzwanie. Elfy zgromadziły się na równinie, a nasi Bohaterowie odpowiedzieli na wezwanie. Spowici Światłem Andrasty, na Drogę Płomienia wstąpili: lord Demetrius Aron, siostra Amity i sir Brandis z Lac Celestine, zwany Srebrnym Hełmem.

Śmierć Demetriusa

Wspomnijcie lorda Demetriusa Arona – jedynego poległego Bohatera Andrasty.

Wojska Świętego Marszu starły się na polu walki z elfami, a byliśmy o wiele bardziej liczni. Bohaterowie zaproponowali w swej dobroduszności elfom pokój, jednak one nie zamierzały składać broni. Podczas szarży zabiły lorda Demetriusa. Niech Stwórca przyjmie go do siebie.

Śmierć Lindiranae

Wspomnijcie zwycięstwo nad Dalią.

Elfy były żądne mordu i nieposkromione, albowiem nie spłynęła na nie łaska Stwórcy. Najdzikszą z nich była elfka Lindiranae, która władała olbrzymim mieczem o nazwie Evanura. Walczyła do końca, aż starła się sam na sam z sir Brandisem Srebrnym Hełmem, a on ją pokonał. Wraz ze śmiercią Lindiranae, upadła cała Dalia.

Triumf Światła

Wspomnijcie triumf nad profanami.

Siostra Amity poprowadziła Marsz nad rzekę Tenasir, gdzie niegdyś wznosiły się świątynie elfich bogów. Zburzyła je, a później stanęła na brzegu i zaśpiewała Pieśń Światła, a słowo Andrasty dotarło do Dalii. I tak oto uwolniła ich od nieprawości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki