Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Morrigan (Inkwizycja)

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Monsieur,

Mnie również niepokoi ta nowa „doradczyni” na cesarskim dworze. Skoro Celene naprawdę jest tak bardzo zainteresowana magią, dlaczego nie zwróci się z pytaniami do Madame de Fer? Po co szukać tej ciemnowłosej apostatki z Fereldenu? Po co ją tu sprowadzać? Po drobiazgowej obserwacji, mogę cię nieco uspokoić, panie. Nie sądzę, aby ta Morrigan rzuciła na cesarzową urok. Oczywiście nie mam jak tego potwierdzić, lecz wiedźma i Celene często się kłócą. Gdy Morrigan powie Celene coś nieprzyjemnego, ta unika wiedźmy całymi miesiącami, zanim ciekawość nie ściągnie jej z powrotem. Morrigan interesuje się starożytnością – magią z czasów przed istnieniem Zakonu – i pasja ta intryguje Celene. Morrigan jest w stasnie odpowiedzieć na pytania, na które Madame de Fer odpowiedzieć nie chce lub nie potrafi. Czy którekolwiek z nich dotyczą magii krwi lub innych zakazanych spraw... mogę tylko podejrzewać. Trzech moich szpiegów zniknęło po próbie złamania zaklęć chroniących laboratorium tej kobiety w głębi pałacu. Podniosłabym alarm, lecz wtedy moje wysiłki zostałyby ujawnione... chociaż nie sądzę, bym działała sama. Ciekawość zżera cały dwór i im dłużej Celene trzyma wiedźmę u boku, tym bardziej wszyscy chcemy poznać prawdę.

Nasza cesarzowa igra z ogniem. Biorąc pod uwagę, że nie znalazła jeszcze męża, by zadbać o przyszłość dynastii, te związki z apostatką stanowią tylko kolejny gwóźdź do jej trumny.

Z wyrazami zaufania,
Madame de Carnay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki