FANDOM

Monsieur,

Mnie również niepokoi ta nowa „doradczyni” na cesarskim dworze. Skoro Celene naprawdę jest tak bardzo zainteresowana magią, dlaczego nie zwróci się z pytaniami do Madame de Fer? Po co szukać tej ciemnowłosej apostatki z Fereldenu? Po co ją tu sprowadzać? Po drobiazgowej obserwacji, mogę cię nieco uspokoić, panie. Nie sądzę, aby ta Morrigan rzuciła na cesarzową urok. Oczywiście nie mam jak tego potwierdzić, lecz wiedźma i Celene często się kłócą. Gdy Morrigan powie Celene coś nieprzyjemnego, ta unika wiedźmy całymi miesiącami, zanim ciekawość nie ściągnie jej z powrotem. Morrigan interesuje się starożytnością – magią z czasów przed istnieniem Zakonu – i pasja ta intryguje Celene. Morrigan jest w stasnie odpowiedzieć na pytania, na które Madame de Fer odpowiedzieć nie chce lub nie potrafi. Czy którekolwiek z nich dotyczą magii krwi lub innych zakazanych spraw... mogę tylko podejrzewać. Trzech moich szpiegów zniknęło po próbie złamania zaklęć chroniących laboratorium tej kobiety w głębi pałacu. Podniosłabym alarm, lecz wtedy moje wysiłki zostałyby ujawnione... chociaż nie sądzę, bym działała sama. Ciekawość zżera cały dwór i im dłużej Celene trzyma wiedźmę u boku, tym bardziej wszyscy chcemy poznać prawdę.

Nasza cesarzowa igra z ogniem. Biorąc pod uwagę, że nie znalazła jeszcze męża, by zadbać o przyszłość dynastii, te związki z apostatką stanowią tylko kolejny gwóźdź do jej trumny.

Z wyrazami zaufania,
Madame de Carnay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki