Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Magister Gereon Alexius

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Panie i panowie z Magisterium, zanim rozpoczniemy głosowanie w sprawie budżetu naszych ostatnich kroków w kwestii qunari, pragnę na chwilę zwrócić waszą uwagę na stan naszych instytucji wyższej edukacji.

Krąg w Minratusie ma już ponad dziesięć tysięcy lat. Dał światu wielkich pokroju Dariniusa Śniącego; stanowi źródło mądrości i doradztwa dla elity młodzieży Imperium. Jednak mimo to podupada.

Magister Aurarius już kilkakrotnie wnosiła wnioski o zwiększenie finansowania Kręgów, lecz do tej pory jej prośby pozostają bez odpowiedzi. Magister Viren wypowiadał się szczegółowo na temat zagrożenia ze strony bykoludzi z północy – napływu barbarzyństwa, któremu stawiamy samotnie odpór. Od siebie dodam pytanie: w jaki sposób zamierzamy pokonać qunari? Jak zdołaliśmy powstrzymać ich napór przez te wszystkie lata bez pomocy innych narodów Thedas? Odpowiedź znacie sami: dzięki magii. To nasza magia pozwala nam trzymać te bestie w ryzach i to dzięki pomysłowości naszej magii na zawsze przegnamy ich z naszych brzegów.

Przyjaciele i koledzy, na tę bitwę przygotowujemy naszych uczniów, synów i córki. Potrzebują oni środków na odkrywanie nowej magii, nowych technik, które mogą dać nam przewagę w tej niekończącej się wojnie. Nie są w stanie tego robić, gdy dach sypie im się na głowy. Naprawcie Kręgi; niech przyszłość Imperium będzie czymś więcej, niż powolnym upadkiem pod marszowym krokiem legionów.

Przemówienie magistra Alexiusa do Magisterium, skopiowane z oficjalnego protokołu. 9:39 Smoka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki