Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Magister Erimond

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Najdroższy Demetriusie,

Mam nadzieję, że wydobrzałeś już po tych okropnych spotkaniach dotyczących naprawy dróg, ceł importowych czy jakichkolwiek strasznie ważnych kwestii, które ostatnio zajmują twój czas. Pochwalam twoje patriotyczne starania, by utrzymać infrastrukturę Imperium w całości, podczas gdy rogate bestie z północy toczą z nami krwawą wojnę.

Nigdy cię o to nie prosiłem, lecz jesteś moim najbliższym przyjacielem i mam nadzieję, że zobaczywszy początki naszych działań mogłeś zmienić zdanie. Chyba nie sądzisz, Metri, że stosownym zajęciem dla twojego talentu jest naprawa dróg. Pochodzisz z rodu Śniących. Mój pan przywróci Imperium świetność nieznaną od czasu, gdy nasi przodkowie weszli do Złotego Miasta. Będzie władał nie tylko jednym państwem, lecz całym światem; ci, którzy teraz okażą lojalność, odniosą ogromne korzyści, gdy cały świat ukorzy się przez Venatori.

Być może wygodniej ci się pracuje nad drogami. Gdy mój pan przywróci Tevinterowi zasłużoną chwałę, z pewnością będzie zadowolony, że brak jest dobrze wybrukowany.

Zastanów się dobrze, przyjacielu.

— Magister Livius Erimond z Vyrantium.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki