FANDOM

„Do zwycięstwa sama legenda nie wystarczy”

Po powrocie do Denerim: „Zrozum jedno: nie zniosę żadnego zagrożenia dla tego państwa... ze strony twojej ani nikogo innego”.

Loghain urodził się jako syn rolnika w czasie, gdy jego kraj był pod obcą okupacją. Jako młody chłopak wstąpił do ruchu oporu, gdzie szybko ujawnił się jego geniusz taktyczny. Zaprzyjaźnił się z księciem Marikiem, ostatnim prawowitym dziedzicem tronu, i razem poprowadzili rebeliantów do zwycięstwa nad wojskami Orlais. Maric nadał przyjacielowi tytuł szlachecki, a obecnie Loghain jest bardziej symbolem, niźli człowiekiem: stanowi uosobienie fereldeńskich ideałów ciężkiej pracy i niezależności.

Przed śmiercią podczas zjazdu możnych: „Wojna jest okrutna. Wie to każdy, kto walczył u boku Marica. Nie ma w niej niewinnych, tylko żywi i umarli i różne stopnie winy, która ciąży na każdym”.

Po bitwie pod Ostagarem: Podczas bitwy pod Ostagarem uciekł z pola walki, pozostawiając króla Cailana i Szarych Strażników na pewną śmierć.

Po powrocie do Denerim: Następnie powróciwszy do Denerim ogłosił się regentem swej córki, królowej Anory, żądając poparcia Fereldenu w walce z pomiotami, co bardzo wzburzyło wielu bannów.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki