FANDOM

Do Jego Czcigodności Inkwizytora (imię postaci)

Jeśli Strażnik został monarchą Fereldenu: Żałuję, że nie mogę przekazać żadnych przydatnych informacji na temat Koryfeusza, jednak przez pobieżne nauki, które mi przekazano podczas Plagi, wiem o starożytnych pomiotach mniej niż większość Strażników. Obecnie prowadzę własne poszukiwania. Wszyscy Szarzy Strażnicy, którzy nie giną w walce, padają w końcu ofiarą zjawiska zwanego Powołaniem – magii wykorzystującej nasz związek z Plagą i pomiotami. Wolę znaleźć jakiś sposób na zniwelowanie skutków tego tak zwanego Powołania i ocalić przy okazji wszystkich Strażników, aniżeli pozwolić, by ta przeklęta magia doprowadziła do mojej śmierci.

Jeśli Strażnik pozostał w Szarej Straży: Dziękuję za ostrzeżenie przed Koryfeuszem. Na szczęście poszukiwania odwiodły mnie od terenów, na których działa ów domniemany magister, więc choć przyszło mi zmierzyć się z własnymi wyzwaniami, nie miały one nic wspólnego ze zdolnościami i słabościami Szarych Strażników.

Choć nie mam do zaoferowania wiele informacji, przyjmij w zamian dołączony podarunek. Jeśli w ramach swoich poszukiwań znajdę coś jeszcze, co mogłoby pomóc w walce z Koryfeuszem, natychmiast ci to prześlę.

Jeśli Strażniczka miała romans z Alistairem, który pozostał w Szarej Straży: Załączam też osobistą notkę dla Strażnika Alistaira.

Proszę zaopiekuj się nim. Jak ja, odegrał znaczącą rolę w zakończeniu ostatniej Plagi. Nie znam równie silnego człowieka o tak dobrym sercu. Poza tym, nie chcę go stracić przez Inkwizycję, podczas gdy ja dokładam wszelkich starań, byśmy uniknęli Powołania.

Z pozdrowieniami,
Kom. Straży (nazwisko Strażnika) z Fereldenu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki