FANDOM

Jeśli Leliana nie została Boską:

Inkwizytorze!

Niestety muszę donieść, że moje próby zastąpienia na Głębokich Ścieżkach ptaków pocztowych bryłkowcami nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.

Podczas pierwszych prób bryłkowce nie chciały iść we właściwym kierunku. Zamiast tego biegały w kółko i wpadały na ściany, próbując zrzucić pojemniki na wiadomości.

Po długim szkoleniu podjęłam drugą próbę, która wypadła nieco lepiej. Tylko połowa zwierząt próbowała zrzucić obroże, a pozostałe przynajmniej próbowały iść w odpowiednią stronę. Żaden bryłkowiec nie dotarł jednak do celu.

Będę jeszcze potrzebowała Pionierki na trochę, żeby pomogła mi rozprawić się z pewną orlezjańską szlachcianką, która chyba przechwytuje moje bryłkowce. Z moich obserwacji wynika, że łapie je, a potem przebiera w sukienki, przez co wyglądają wprost okropnie.

Słowik

Jeśli Leliana została Boską:

Inkwizytorze!

Bardzo dziękuję za troskę. U mnie wszystko w porządku, choć jestem ostatnio bardzo zajęta. Wybór personelu do moich apartamentów w Wielkiej Katedrze zajmuje więcej czasu, niż myślałam. Jeśli nie masz nic przeciwko, wypożyczyłabym od Ciebie zwiadowczynię Harding na parę tygodni, żeby pomogła mi znaleźć więcej bryłkowców.

Nie mogę przyjąć nikogo do pracy, nie sprawdziwszy, jak zachowuje się w pokoju pełnym młodych bryłkowców, a wszystkie zwierzaki, którymi dysponuję, są już prawie dorosłe. Tak czy owak, spotkamy się wkrótce w Halamshiral.

Do zobaczenia, Leliana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki