FANDOM

Jeśli Kasandra została Boską:

Inkwizytorze!

Chyba nie muszę ci dyktować wszystkiego słowo w słowo? Może i jestem Boską, ale to nie oznacza, że jestem szczególnie dobra w pisaniu listów. Może powinnam zacząć od jakiegoś żarciku? Nie wiem jak opisać wielogodzinne spotkania z Wielkimi Kapłankami, unikając takich określeń jak „zawiłości” czy „drobiazgowość”. Nie wymyślę też żadnego żartu na ten temat. Może coś z kapeluszami? Varrik na pewno by coś wymyślił.

Mój list na pewno musi dodawać otuchy. Inkwizytor ma tyle na głowie, że nie powinnam go dodatkowo martwić opisem sytuacji w Zakonie. Możemy chyba napisać, jak dobrze idzie usuwanie czerwonego lyrium, prawda? I może jeszcze wspomnimy, że templariusze i magowie... nie, nieważne. Ten temat był już wałkowany setki razy. A może napiszemy o sztuce wystawianej w Val Royeaux na temat bohaterstwa Inkwizytora? Na pewno go to ucieszy.

Rany! Jestem spóźniona na spotkanie z wielebnymi matkami z Nevarry. Zakończ ten list w jakiś odpowiedni sposób.

Z łaską i błogosławieństwem Stwórcy,

Boska Wiktoria

Jeśli Kasandra nie została Boską:

Inkwizytorze!

Skończyłam inspekcję portu w Antivie i nie znalazłam żadnych oznak energii Pustki ani demonów – przynajmniej od wiosny, kiedy zamknąłeś tutejszą szczelinę. Nasi magowie są przekonani, ze Zasłona jest w tym regionie stabilna – przynajmniej na razie. Żadne zapewnienia nie są jednak w stanie uspokoić książąt z rodów kupieckich. Chyba sam Stwórca musi ich osobiście odwiedzić, żeby przestali narzekać.

Samej mi trudno w to uwierzyć, ale chyba wszystkie szczeliny w okolicy wreszcie są raz na zawsze zamknięte. Nie będę nawet zgadywać, co zrobimy dalej.

Poza wszystkim, Yvette Montilyet przysłała ci pudełko z herbatą... przyprawami... Stwórca raczy wiedzieć, co to za brązowa, zalatująca mydłem substancja. Równie dobrze to może być mydło. Do przesyłki dołączony został liścik, w którym Yvette napisała: „Spodoba ci się!!!”, plus parę zakrętasów i rysunek uśmiechniętego kwiatka. Kiedy Józefina wróci, poproszę, żeby rozszyfrowała ten kod.

Kasandra

Więcej z Fandomu

Losowa wiki