Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Izabela – Ostatnie trzy lata

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jeśli nawiązano romans z Izabelą: Powrót Izabeli podczas kryzysu qunari był zaskakujący, szczególnie dla niej samej. Stwierdziła potem, że to (imię Hawke’a) jest winien popchnięcia jej do tak głupiego czynu, i zdawała się żałować podjętego ryzyka. Po śmierci arishoka widziano, jak (imię Hawke’a) wziął ją na bok i rozmawiał z nią bardzo długo; Izabela w końcu obróciła się na pięcie i odeszła, mówiąc: „Nie zrobiłam tego dla nich, tylko dla ciebie. Cały czas chodziło o ciebie”.

Jeśli zaprzyjaźniono się z Izabelą: Powrót Izabeli podczas kryzysu qunari był zaskakujący, szczególnie dla niej samej. Stwierdziła potem, że to (imię Hawke’a) jest winien popchnięcia jej do tak głupiego czynu, i zdawała się żałować podjętego ryzyka. Po śmierci arishoka widziano, jak (imię Hawke’a) wziął ją na bok i rozmawiał z nią bardzo długo; Izabela w końcu obróciła się na pięcie i odeszła, mówiąc: „Dopatrujesz się w tym nie wiadomo czego”.

Jeśli rywalizowano z Izabelą: Przez jakiś czas wszelki słuch po niej zaginął. Wiele osób uznało, że na dobre opuściła Wolne Marchie. Lecz pewnego dnia Izabela pojawiła się w gospodzie Pod Wisielcem równie nagle, jak odeszła, i jak gdyby nigdy nic wróciła do swojego pijaństwa.

Powiązane wpisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki