FANDOM

Jeżeli Hawke jest wojownikiem lub łotrzykiem: (imię postaci), syn Malcolma Hawke i Leandry Amell, mieszkał już w wielu miejscach w całym Fereldenie. Jego ojciec i młodsza siostra, Bethany, byli apostatami, a zatem cała rodzina nieustannie musiała ukrywać się przed templariuszami. Dziesięć lat temu udało im się wreszcie osiedlić na stałe w wiosce Lothering i zacząć budować spokojne życie. Leandra nieustannie martwiła się, że templariusze w końcu ich wytropią, ale Malcolm z powodzeniem zachowywał swoje zdolności w tajemnicy i nauczył Bethany robić to samo.

Trzy lata temu Malcolm zmarł i (imię postaci) stał się odpowiedzialny za matkę i młodsze rodzeństwo. Kiedy rozpoczęła się Plaga, (imię postaci) i Carver prędko zaciągnęli się do regimentu króla Cailana. Horda pomiotów, która wylała się z Głuszy Korcari, bezpośrednio zagroziła ich domowi. Decydująca bitwa pod Ostagarem skończyła się jednak zdradą teyrna Loghaina śmiercią Cailana. (imię postaci) i Carver ledwo uszli z życiem. Zdążyli wrócić do Lothering, by uratować swoją matkę i Bethany, dosłownie w ostatniej chwili...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki