FANDOM

Jeżeli Inkwizytor sprzymierzył się z templariuszami: Elfy kontynuują atak. Nasze najsilniejsze zaklęcia obronne, nasze najzmyślniejsze pułapki jedynie je spowalniają, a jednak panikują. Koryfeusz ostrzegł nas, że zmierzymy się z obrońcami Świątyni Mythal i teraz stoimy u ich bram. Zgładziliśmy dość elfów, by zdały sobie sprawę, że odbierzemy im Studnię Smutków. Musimy być pierwszym prawdziwym zagrożeniem, z jakim się zetknęli, odkąd zaczęli swoją długą wartę tysiące lat temu.

Sądziłam, że ci Obrońcy będą walczyć jak Dalijczycy, ale są znacznie groźniejsi od swoich kuzynów. Jest w tych elfach magia, którą wyczułam wcześniej tylko raz: w kuli, którą nosi Koryfeusz. Charakter ich mocy jest zbyt podobny. Mistrz musi mieć podejrzenia, ale nie podzielił się nimi ze mną, obiecał jednak, że wszystko okaże się zrozumiałe, gdy stanę się naczyniem dla wiedzy z tej świątyni. Wierzę mu, ale dotąd nie zakazał mi podejmowania własnych dochodzeń. Spal ten list, gdy skończysz, i przygotuj się na dalsze instrukcje za tydzień. Do tego czasu będę wiedziała dosyć, by skierować się na odpowiednią drogę.

— Zaszyfrowany list od Kalpernii do jej głównego agenta, wysłany przed bitwą o Dzicz Arbor. Przechwycony i odszyfrowany przez agentów Leliany.

Jeżeli Inkwizytor sprzymierzył się z magami:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki