FANDOM

Jeśli Cole jest bardziej ludzki:

Inkwizytorze

Twoja sugestia dotycząca młodzieńca imieniem Cole była strzałem w dziesiątkę. Chłopak ma wielki talent do odnajdywania zaginionych. Kiedy wróg pojmał naszych agentów i obawialiśmy się, że zabije ich, kiedy tylko się zbliżymy, Cole zdołał się z nimi niezauważenie skontaktować. Choć nie przydaje się zbytnio w zdobywaniu informacji, przywykłam już, że można mu ufać w ocenie, czy dana osoba jest wiarygodna, czy też ma złe zamiary.

Zgodnie z Twoją prośbą, nie korzystam z jego talentów poza misjami ratunkowymi lub atakami na siły, które na pewno mają wrogie zamiary. Nie wiem, jaka magia tkwi w umyśle tego młodzieńca, ale w spełnianiu niej przyjemnych obowiązków związanych z naszą pracą raczej by się nie przydała.

Doceniam też jego uwagi dotyczące mojej rodziny, choć nie mają znaczenia dla naszej misji.

Z poważaniem,
Pionierka

Jeśli Cole jest bardziej duchem:

Inkwizytorze!

Wysyłam Ci poniższą wiadomość, choć nie wiem, czy to jakiś żart, sprawdzian, a może magiczna sztuczka. Jeśli ma to związek z magią, pragnę zaznaczyć, że czuję się mocno zaniepokojona, choć oceniając po wynikach, nie powinnam mieć powodów do narzekań. Nasza praca jeszcze nigdy nie przynosiła takich rezultatów.

Nie pamiętam ani słowa z tego, co poniżej, jednak bez wątpienia to mój charakter pisma, a użyte sformułowania wskazują jednoznacznie, że napisałam poniższą wiadomość z własnej woli.

Z poważaniem,
Pionierka

Wysłać do Inkwizytora ws. Cole’a:

Raport kwartalny:

Uratowanych: 6 (ponad oczekiwania).

Zaatakowani wrogowie: 4 (jeden zginął podczas próby pojmania w celu przesłuchania – „nie chcę do więzienia”?).

Morale agentów: bardzo dobre (niektórzy płaczą, ale wszyscy utrzymują, że to „zdrowy płacz” od silnych emocji niezwiązanych z zadaniem, powiązanych z jakąś traumą z przeszłości).

Nietypowe sytuacje: Nieświadomie zagubione przedmioty, często związane z jakimś emocjonalnym odkryciem uczestników zajścia. Niepokój związany z wrogim magiem krwi, kontrolującym demony. V. czuje złość.

Wosk na palcach, pszczoły brzęczą za moimi plecami, kiedy plaster miodu chrupie mi między zębami. Ona zawsze była ze mnie taka dumna.

Dlaczego ja to napisałam?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki