Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Cole

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Po zyskaniu przychylności Cole’a:

Nazywa się Cole.

Nie jest stary; ma ze dwadzieścia lat, nie więcej. Jasne włosy spadają mu na oczy; nosi brudne, skórzane ubranie – może to jedyny strój, jaki posiada. Był przy spotkaniu z Rhysem w krypcie templariuszy, lecz nie udało ci się go dostrzec. Nikt tego nie potrafi, a ci, którzy go ujrzą, zapominają. Tak jak ty teraz.

Zapamiętaj ten sen.

— List rzekomo napisany przez byłą kapitan Evangeline de Brassard; znaleziony w Iglicy po rebelii magów.

Inkwizytorze,

Jeśli uważasz, że ten „Cole” naprawdę chce pomóc Inkwizycji i można mu zaufać, że zrobi to bezpiecznie dla nas, dam mu szansę, żeby się wykazał. Ponieważ Solas upiera się, że Cole jest duchem manifestującym się w formie młodzieńca, a nie demonem, który opętał ofiarę siłą, zatem przyznam, że pewnie nie ma złych zamiarów.

Niemniej jednak niepokoją mnie zdolności Cole’a. Kazałabym Lelianie go obserwować, lecz większość Podniebnej Twierdzy wydaje się nie dostrzegać tego ducha, nie pamiętać czy w ogóle uświadamiać sobie jego istnienie. Służba narzeka na dziwne wydarzenia, przedmioty zagubione lub przesunięte w niespodziewane miejsca, lecz nie zdołała dotychczas znaleźć lub przypomnieć sobie sprawcy. Te działania na razie wydają się nieszkodliwe, lecz pozostaję czujna.

— Kasandra

Cole docenia, że Inkwizycja pomaga tym, którzy cierpią i są w potrzebie.

Po opuszczeniu przez Cole’a Inkwizycji / początkowo:

Inkwizycja nie zna nikogo o tym imieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki