Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Cień (Inkwizycja)

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Okaz był świeży, zabity kilka godzin wcześniej przez oddział rycerzy patrolujących obrzeża miasta. Kapitan o spiętym i chorowitym głosie powiedział mi, że grupa czerwonych templariuszy napadła i zmasakrowała jego ludzi. Złożyłem mu swoje kondolencje, ale zdawało się, że mnie nie słyszy. Kapitan powiedział, że ten na moim stole był szybki, znacznie zwinniejszy niż sugerowałaby to jego masa.

Wyobraźcie sobie moje obrzydzenie, kiedy otworzyłem stwora i ujrzałem, że czerwone lyrium związało się z jego kośćmi, obrosło płuca i rozniosło się po mózgu niczym grzyb. Gdy patrzyłem, czerwony kryształ zapulsował i wsunął się ułamek centymetra głębiej w ciało. Krew popłynęła z otaczających tkanek, jak gdyby lyrium się nimi żywiło.

Rozkazałem asystentom założyć maski i rękawice i spalić ciało. Niech potomni mi wybaczą, nie chcę mieć do czynienia z mocami drzemiącymi w tym czymś.

— Fragment dziennika profesora Auffreta, przyrodnika z Uniwersytetu w Val Royeaux

Materiały badawcze Edytuj

Opracowano: Zwiększenie obrażeń przeciwko czerwonym templariuszom

Uwagi Edytuj

Opisywane w kodeksie stworzenie nie jest tym samym, co cienie spotykanie w Początku i Dragon Age II. W Inkwizycji występują dwa rodzaje przeciwników nazywanie cieniami: opisywany na tej stronie, w wersji angielskiej znany jako shadow, oraz spotykane we wcześniejszych grach, w oryginale znane jako shades.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki