FANDOM

Krótki opis bractw zaklinaczy:

- lojaliści – promują lojalność posłuszeństwo względem Zakonu.

- ekwitarianie – promują wstrzemięźliwość i sztywno trzymają się kodeksu postępowania, który według nich powinien obowiązywać wszystkich magów.

- libertarianie – to rosnące braterstwo, które publicznie lobbuje za większą władzą Kręgów, ale w tajemnicy dąży do oderwania od Zakonu – co samo w sobie stanowi dość niebezpieczne poglądy.

- izolacjoniści – to niewielka grupa, która uważa, że magowie powinni się wycofać na odludne tereny, aby unikać konfliktów z ludźmi.

- lukrozjanie – utrzymują, że Krąg musi przede wszystkim skupiać się na działalności, która przynosi dochód. Dla nich najważniejsze jest gromadzenie bogactwa, natomiast na drugim miejscu znajduje się zdobywanie wpływów politycznych.

Jak dotąd sojusz pomiędzy lojalistami i ekwitarianami uniemożliwia libertarianom zdobycie większej przewagi, ale pojawiają się znaki, że ekwitarianie mogą udzielić wsparcia libertarianom. Gdyby miało do tego dojść, wielu magów uważa, że wybuchanie wojna domowa pomiędzy Kręgami.

— Fragment księgi Historii Kręgu Magów autorstwa pierwszego zaklinacza Josephusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki