Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Bohater Fereldenu (Inkwizycja)

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Jeżeli Strażnik był ludzkim szlachcicem: Bohater Fereldenu był młodszym synem Bryce’a Couslanda, teyrna Wysokoża. Gdy wojsko arla Rendona Howe’a zaatakowało zamek Couslandów i wymordowało większość rodu, Bohater uniknął śmierci z pomocą Duncana, komendanta Szarej Straży, który później zwerbował go do bractwa.

Jeżeli Strażnik był maginem: Bohater Fereldenu należał do fereldeńskiego Kręgu Maginów, położonego w wieży na Jeziorze Calenhad, w której spędził większość życia. Pierwszy Zaklinacz Irving zarekomendował Bohatera Duncanowi, komendantowi Szarej Straży; niedługo po Katordze Duncan zwerbował Bohatera do bractwa.

Jeżeli Strażnik był krasnoludzkim szlachicem: Bohater Fereldenu urodził się w szlacheckim rodzie Aeducanów z Orzammaru jako drugie dziecko króla Endrina Aeducana. Oskarżony o bratobójstwo Bohater został wygnany na Głębokie Ścieżki. Tam spotkał Duncana, komendanta Szarej Straży, który zwerbował go do bractwa.

Jeżeli Strażnik był bezkastowcem: Bohater Fereldenu urodził się jako bezkastowiec w slumsach Orzammaru. Udając członka kasty wojowników wziął udział w Próbach Orzammaru, co było przestępstwem karanym śmiercią. Jednak jego dokonania na arenie tak zaimponowały Duncanowi, komendantowi Szarej Straży, że ten zwerbował go, nim doszło do egzekucji.

Jeżeli Strażnik był Dalijczykiem: Bohater Fereldenu należał niegdyś do klanu dalijskich elfów. Na skutek kontaktu ze skażonym magicznym zwierciadłem Bohater został splugawiony, co zagrażało jego życiu; jedynym antidotum dysponowali Szarzy Strażnicy. Aby ocalić życie Bohatera, klan oddał go Szarej Straży i komendantowi Duncanowi.

Jeżeli Strażnik był miejskim elfem: Bohater Fereldenu urodził się w Denerim, w zubożałym elfim obcowisku. Na skutek zaciekłego starcia z miejscowym szlachcicem na weselu Bohatera, groziło mu aresztowanie przez straż miejską. Duncan, komendant Szarej Straży, zwerbował Bohatera do bractwa, co ocaliło go przed niechybną egzekucją.

Jeżeli Strażnik przeżył Plagę: Po pokonaniu arcydemona i zakończeniu Piątej Plagi, Bohater Fereldenu objął pozycję komendanta Szarej Straży. Rozpoczął proces odbudowy ładu w Fereldenie, służąc honorowo, dopóki nie zniknął kilka lat później.

Jeżeli Strażnik ożenił się z Anorą: Po pokonaniu arcydemona i zakończeniu Piątej Plagi, Bohater Fereldenu ożenił się z królową Anorą i otrzymał tytuł księcia małżonka. Przez kilka lat wiedli ze sobą szczęśliwy żywot, aż pewnego dnia Bohater nagle zniknął.

Przed wykonaniem operacji „Odnajdź Bohatera Fereldenu”: Jego aktualne miejsce pobytu pozostaje nieznane.

Po wykonaniu operacji „Odnajdź Bohatera Fereldenu”: Inkwizycja odkryła, że udał się na zachód w poszukiwaniu sposobu na oparcie się Powołaniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki