FANDOM

Jeżeli Bethany przeżyła w Lothering:

„Liczyłam na to, że tym razem będzie inaczej. Tutaj, w Kirkwall. My nie uciekamy. My wracamy do domu”

Nawet dorastanie w roli apostatki nie odebrało Bethany wiary i wesołego usposobienia, choć z pewnością nie pozostało to bez wpływu na sposób, w jaki postrzega otaczający świat. Bethany ponad wszystko pragnie być „normalna”. Docenia to, ile wysiłku kosztowało jej rodzinę, aby utrzymać ją jak najdalej od Kręgu, ale krycie się i życie w nieustannym strachu odcisnęło na niej swe piętno. Choć matce, która tak wiele poświęciła, aby ją ochronić, nigdy by się do tego nie przyznała, Bethany zastanawia się czasami, czy nie lepiej byłoby jednak udać się do Kręgu. Tam przynajmniej przebywałaby w towarzystwie innych magów, pewna, że wypełnia wolę Stwórcy, zamiast sprzeciwiać się dorobkowi całych tysiącleci religijnych nauk. Mimo to jest lojalna przede wszystkim wobec swojej rodziny. Choć miewa wątpliwości, chętnie korzysta ze swej magii, jeśli może w ten sposób zapewnić swym bliskim bezpieczeństwo. Lubi drażnić się ze swym bratem bliźniakiem, Carverem, a (imię Hawke’a) darzony jest przez nią ogromnym szacunkiem.

Jeżeli Bethany zginęła w Lothering:

Powiązane wpisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki