FANDOM

Jeżeli Bethany wyruszyła na Głębokie Ścieżki z Andersem w drużynie: Od czasu wstąpienia w szeregi Szarej Straży Bethany rzadko kontaktuje się z rodziną. Rozżalona, że (imię Hawke’a) uszedł z Głębokich Ścieżek bez szwanku, podczas gdy ona o mało co nie zginęła, Bethany utrzymuje kontakt tylko z matką, informując ją wyłącznie o tym, że żyje i nadal podróżuje w towarzystwie Strażnika Strouda. W ramach swych obowiązków rzadko zapuszcza się w okolice Kirkwall. Zwykle patroluje tereny leżące głęboko w Wolnych Marchiach lub wzdłuż granicy z Fereldenem. Jest jedyną członkinią rodziny Hawke’ów, która ponownie postawiła stopę w swym ojczystym kraju.

Jeżeli Bethany została w domu: Od kiedy Bethany wstąpiła do Kręgu, często kontaktuje się z członkami swej rodziny, a do nowego życia przystosowuje się z łatwością. Wreszcie może oddawać się studiom nad sztukami magicznymi bez najmniejszych obaw. Po przejściu tak długo odkładanej w jej przypadku Katorgi, objęła wysokie stanowisko, ucząc i pełniąc funkcję mentorki świeżo przyjętych do Kręgu uczniów. Bethany jest zaskoczona tym, jak wielu templariuszy szczerze wierzy w Andrastę oraz w to, że powstrzymując magów od korzystania z magii krwi służą Stwórcy i wypełniają Jego wolę. Dzięki możliwości obserwowania templariuszy z bliska, przekonała się, do jakich nadużyć dochodzi, gdy jedna grupa ludzi otrzymuje prawo do decydowania o życiu lub śmierci członków drugiej grupy. Bethany popiera istnienie Kręgu, lecz z malejącym przekonaniem, bo komtur Meredith traktuje jego członków coraz bardziej restrykcyjnie.

Powiązane wpisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki