FANDOM

Qunari w Par Vollen żyją wedle prawa qun, religijnej i filozoficznej doktryny, której podlegają wszelkie aspekty egzystencji w ich społeczeństwie. Rodzice Adaara porzucili to pełne ograniczeń życie, zanim (imię postaci) się narodził i osiedlili się w Wolnych Marchiach, gdzie wychowywali swojego syna poza qun. Większość mieszkańców południa nadal obawia się, unika lub nie rozumie qunari wychowywanych poza społeczeństwem qun. Przeciętny obywatel Orlais czy Fereldenu zakłada, że tacy qunari to albo krwiożerczy niewolnicy, albo bezwzględni bandyci.

Jeżeli Inkwizytor jest wojownikiem lub łotrzykiem: Qunari nienależący do qun borykają się z brakiem akceptacji w swoim społeczeństwie, więc często wykorzystują swoją reputację w zawodzie najemników.

Jeżeli Inkwizytor jest magiem: Gdy (imię postaci) zaczął wykazywać oznaki talentu magicznego, jego rodzice zaaranżowali spotkanie z magiem tal-vashoth, który miał nauczyć go kontrolować nowe zdolności.

(imię postaci) wstąpił w młodym wieku do najemniczej kompanii Valo-kas, w ciągu kolejnych lat dorabiając się reputacji zdolnego i zaradnego żołnierza. Został wynajęty, aby dopilnować porządku na konklawe i jako neutralna strona stanąć między templariuszami i magami. Tragiczną eksplozję w Świątyni Świętych Prochów, w której zginęła Boska, przeżył jedynie Adaar. Pogłoski, że tajemniczy znak na jego ręku jest świadectwem łaski Stwórcy, zostały rozpowszechnione przez tych, którzy ponoć widzieli, jak boska prorokini Andrasta we własnej osobie wyprowadza Adaara z Pustki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki