FANDOM

„Dziękujemy za przysłanie Szarżowników na pomoc w walce z demonami atakującymi Montfort. Wsparcie okazało się niezwykle cenne i pomogło ocalić wiele istnień”.

„Dzięki swoim staraniom w Perendale Żelazny Byk i jego Szarżownicy udaremnili wybuch kolejnej wojny domowej, która ogarnęłaby całe Orlais. Należy przy tym podkreślić, że sam Żelazny Byk pokonał w walce niedoszłego uzurpatora”.

„Jesteśmy zmuszeni złożyć protest w związku z działalnością Szarżowników Byka na Południowym Kresie. Choć obecność demonów i templariuszy skażonych przez czerwone lyrium nie ulega wątpliwości, to nie uważamy, aby konieczne było wysadzenie większej części góry, aby pogrzebać wojska wroga, co uczynił wasz krasnoludzki górnik”.

„Szarżownicy Byka bardzo pomogli w odparciu demonów, które atakowały brzegi jeziora Kalenhad. Szczególnie pomogła nam elfka, która każe na siebie mówić »Dalijka«. Z przyjemnością poznam dalijskie techniki walki łukiem, które obiecała mi objaśnić, umożliwiające tworzenie lodowych ścian lub rozpraszanie magicznych barier”.

— Fragmenty listów z podziękowaniami, dotyczących działalności Szarżowników Byka na przestrzeni ostatnich dwóch lat.

Jeżeli Inkwizytor nawiązał romans z Żelaznym Bykiem: „Z góry przepraszamy wielmożnych czytelników, jednak nasz informator w Podniebnej Twierdzy donosi, że na słynnym byku jeździ tylko jedna osoba – sam Inkwizytor! Jeśli ktoś chce przyprawić mu rogi lub ujeździć byczka, będzie musiał poszukać gdzie indziej lub wysmażyć list miłosny na inne kopyto, albowiem nasz ulubiony najemnik qunari nie wymiętosi nikogo innego!

— Najmniej jarmarczny fragment rubryki plotek miesięcznika „Apanaże i Komeraże”

Więcej z Fandomu

Losowa wiki