Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Kodeks: Żelazny Byk

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

M, moja droga przyjaciółko,

Całkowicie rozumiem trudności, z jakimi się borykasz. To bardzo niefortunne, że tak dobrze wyposażeni bandyci atakują karawany twojego rodu i świetnie znają ich rozkłady; w takiej sytuacji nie jest żadnym wstydem przyznać, że twoja domowa straż nie radzi sobie z obowiązkami.

Odpowiadając na twoje pytanie: gdy w zeszłym roku sama miałam problemy, zatrudniłam Szarżowników Byka. Ich dowódca, Żelazny Byk, jest qunari – ogromnym, rogatym mężczyzną; wygląda jak dzikus, lecz wysławia się jak dżentelmen. Wydaje się niepowstrzymany w walce i dużo sprytniejszy od przeciętnego szermierza. Jego najemnicy byli kosztowni, lecz na tyle silni, by ochronić karawany mojej rodziny, i na tyle przebiegli, by dowiedzieć się, czemu bandyci mieli tyle szczęścia w swoich atakach. Od tamtej pory zbóje nie sprawiają mi kłopotu, a pewien znany nam obu baron zapewnił mnie gorąco, że bardzo się zdziwi, jeśli kiedykolwiek powrócą.

Jeżeli chcesz zatrudnić Żelaznego Byka, mogę pokazać si, jak się z nim skontaktować... a także, jakie trunki najbardziej lubi. Czy twój mąż będzie obecny przy negocjacjach, czy wolisz spotkać się z Żelaznym Bykiem w bardziej intymnym otoczeniu? Jeśli tak, to będziemy musiały pogadać, gdy nasi mężowie znów wyruszą na wspólne polowanie.

Twoja przyjaciółka,
B

— List wyjęty z ukrytej szufladki w toaletce szlachcianki, dokładnie przepisany, a następnie zwrócony

Więcej z Fandomu

Losowa wiki