FANDOM

„Ludzie obawiają się zmian, jeżeli przychodzą one zbyt szybko”

Kieran (urodzony w 9:31) – syn Morrigan, potencjalnie urodzony z duszą Dawnego Boga Urthemiela. Pojawia się wyłącznie jeśli Strażnik przystał na propozycję Morrigan oferującą mu przeprowadzenie mrocznego rytuału lub jeśli romansował z wiedźmą.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

Gdy Szary Strażnik ma stanąć do ostatecznej walki z arcydemonem, Morrigan proponuje mu odprawienie rytuału, dzięki któremu będzie mógł przeżyć, a arcydemon zostanie zgładzony. Jeżeli Strażnik się zgodzi, spędzi noc razem z Morrigan. Jeżeli nie odpowiada mu towarzystwo Morrigan, do odprawienia rytuału może przekonać Alistaira lub Loghaina. Dzieckiem powstałym podczas rytuału jest właśnie Kieran. Jeżeli Strażnik romansował z Morrigan i nie zgodził się na rytuał, Kieran urodzi się i tak.

Dragon Age: Inkwizycja Edytuj

Pojawia się wraz z Morrigan w Podniebnej Twierdzy, gdzie prowadzi krótką rozmowę z Inkwizytorem. Wydaje się być miłym, a jednocześnie dziwnym młodzieńcem. Jeżeli powstał w wyniku mrocznego rytuał, słyszy głosy Urthemiela do czasu, gdy Flemeth odbiera mu esencję Dawnego Boga. W innym wypadku nie odgrywa dużej roli dla fabuły.

Ciekawostki Edytuj

  • Udzielający Kieranowi głosu Odin Black jest synem Claudii Black, aktorki podkładającej głos pod Morrigan.
  • „Kieran” w języku irlandzkim znaczy „czarny”.
  • Jest pierwszym spotykanym w Dragon Age półkrasnoludem (zakładając, że Strażnik był krasnoludem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki