Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Karl Thekla

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Karl TheklaWyciszony mag pojawiający się w Dragon Age II. Hawke dowiaduje się o nim od Andersa, który również ujawnia naturę ich związku.

Jeśli Hawke jest mężczyzną, Anders wspomina, że Karl był jego „pierwszym” i skarży się na stratę kochanka za sprawą templariuszy. Jeśli Hawke jest kobietą, Anders mówi wyłącznie o przyjaźni łączącej go z Karlem.

PrzeszłośćEdytuj

Karl został przeniesiony z Kręgu w Fereldenie, aby pomóc Kręgowi w Kirkwall. W tym czasie był nadal w kontakcie z Andersem. Z nieznanych przyczyn naraził się sir Ottowi Alrikowi, który poddał go Wyciszeniu.

UczestnictwoEdytuj

Templariusze wykorzystują Karla, by złapać Andersa w pułapkę. Gniew spowodowany losem przyjaciela doprowadza do pierwszych zwiastunów Zemsty widocznych w ciele Andersa. Wydaje się, że Zemsta nosi ze sobą ślady Pustki, która na krótki czas przywraca stan Karla sprzed odcięcia go od niej. Spojrzenie na własne życie bez obojętności spowodowanej Wyciszeniem sprawia, że Karl nie chce funkcjonować jako marionetka templariuszy i błaga Andersa, żeby wszystko zakończył. Hawke może pozwolić Andersowi na spełnienie życzenia Karla lub poprosić, aby tego zaniechał. Jednak w obu przypadkach Anders zabija Karla, aby uwolnić go od nieszczęścia, żałując że zawiódł przyjaciela i przybył z pomocą zbyt późno.

Na chwilę przed zabiciem Karla ustępują skutki Zemsty. Karl przerywa wtedy wypowiadane właśnie zdanie i pyta Andersa, dlaczego ten mu się przygląda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki