FANDOM

Kapitan Szarżowników – zadanie towarzysza dostępne w Dragon Age: Inkwizycja, pozwalające zwerbować do drużyny Żelaznego Byka.

Przydział Edytuj

Po powrocie z Val Royeaux podczas zadania Nieustające zagrożenie w Azylu pojawi się Krem – wysłannik Szarżowników Byka – z informacją, że ich przywódca, Żelazny Byk, jest zainteresowany nawiązaniem współpracy z Inkwizycją.

Opis przejścia Edytuj

Uwaga: aby uzyskać dostęp do Wybrzeża Sztormów konieczne jest ukończenie zadania Czujność na wybrzeżu.

Udaj się na Wybrzeże Sztormów. Jeśli wcześniej nie miałeś okazji odwiedzić tej lokacji, wysłuchaj raportu zwiadowczyni Harding. Udaj się w kierunku plaży, znajdującej się w dół od obozu, w którym zaczynasz eksplorację lokacji. Na plaży walczą ze sobą Szarżownicy Byka z Tevinterczykami – wspomóż Szarżowników w walce z magami.

Po wygranej bitwie aktywowana zostanie scenka przerywnikowa, w której poznać można Żelaznego Byka i zdecydować o tym, czy on i jego najemnicy mają zostać wcieleni do Inkwizycji. W przypadku zrezygnowania z jego usług niemożliwe będzie zwerbowanie postaci w późniejszym czasie.

Nagroda Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki