FANDOM

Jowan – uczeń Kręgu Maginów w twierdzy Kinloch, który od dłuższego czasu nie przeszedł Katorgi.

Udział Edytuj

Jeżeli Strażnik jest magiem, Jowan będzie jego najlepszym przyjacielem. Zakochany w Lily, dowiaduje się, że jest posądzony o uprawianie magii krwi i skazany na wyciszenie. Nie zwlekając opowiada Strażnikowi o swym planie zdobycia filakterium i ucieczki z wieży. Niszcząc filakterium zostaje złapany przez Irvinga, Gregora oraz kilku innych templariuszy. Nie mając zbyt dużego wyjścia, używa magii krwi i powala wszystkich, ratując się ucieczką.

Włócząc się przez pewien czas zostaje zatrudniony przez arlessę Izoldę w celu nauczenia jej syna korzystania z magii. Oszukany przez Loghaina, dokonuje zamachu na arla Eamona Guerrina i zostaje zamknięty w celi, gdzie po dłuższym czasie odnajduje go Strażnik, który może go zabić, uwolnić lub pozostawić w więzieniu. Jeżeli zostanie uwolniony, może pomóc w rytuale wypędzenia demona z ciała Connora.

Ciekawostki Edytuj

  • Jowan miał być stałym towarzyszem Strażnika w Dragon Age: Początek, jednak ostatecznie zrezygnowano z tego rozwiązania.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki