Jak wrobić templariusza - zadanie poboczne pojawiające się w drugim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Ta misja jest dostępna, tylko jeśli dzięki Hawke'owi Keran pozostał templariuszem podczas zadania Quest-DA2 Wróg w naszych szeregach w pierwszym akcie. W przeciwnym razie możliwa do wykonania będzie misja Quest-DA2 Rodzinne długi.

Zadanie można przyjąć z tablicy pani Selby w dokach, co jest możliwe po ukończeniu misji Quest-DA2 Podziemny szlak.

Opis przejścia Edytuj

Należy udać się na dziedziniec Katowni. Trzeba przysłuchać się narzekaniom asystenta portowego, który nie wie, dokąd wysłać transport surowego lyrium. Po tym znacznik zadania przeniesie się na stoisko za mężczyzną, gdzie można znaleźć dokument oznaczony jako "zamówienie dostawy". Po przeczytaniu go trzeba podpisać dokument imieniem sir Vernharta. Następnie należy zabrać zwój do pracownika portowego i porozmawiać z nim o tym.

Dalej trzeba udać się do tawerny Pod Wisielcem w ciągu dnia i porozmawiać z sir Roderickiem, który stoi zaraz na lewo po wejściu, i wybierać kolejne opcje dialogowe. Mężczyzna po konwersacji odejdzie z zamiarem zgłoszenia fałszywych zeznań na temat Conrada Vernharta.

Dopiero po wykonaniu tych dwóch czynności, dziennik zostanie zaktualizowany.

Na koniec trzeba skierować się do doków, aby odebrać zapłatę od pani Selby.

Nagrody Edytuj

  • 750 PD
  • 1DAP - suweren

Rezultat Edytuj

Po ukończeniu zadania, jeśli sprawdzi się książkę leżącą za panią Selby, znajdzie się w niej zabawne sprawozdanie dotyczące sir Conrada. Opisany tam los templariusza będzie nieco się różnił w zależności od tego, o co oskarżył go Hawke.

Uwagi Edytuj

  • Z informacji w dzienniku wynika, iż dowody obciążające templariusza można znaleźć również w Dolnym Mieście, co jest zwodnicze. Poza rozmową z Roderickiem w tawernie Pod Wisielcem, która rzeczywiście tam się znajduje, nie ma tu nic do odnalezienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię i nazwisko sir Conrada Vernharta jest nawiązaniem do postaci Conrada Vernera z serii "Mass Effect" firmy BioWare.