FANDOM

Irvingpierwszy zaklinacz fereldeńskiego Kręgu Maginów. Przyjaźnił się z komturem Gregorem, starając się utrzymać dobre stosunki z templariuszami, jak również zapewnić bezpieczeństwo innym magom w wieży, utrzymując tym samym równowagę w niej.

Udział Edytuj

Jeżeli Strażnik był magiem, Irving uczestniczy w jego Katordze. Po pozytywnym zakończeniu egzaminu wręcza mu szatę i kostur bojowy oraz przedstawia Duncanowi. Dowiedziawszy się, że Jowan jest magiem krwi, postanawia go wyciszyć, nie wiedząc, że nie pracuje on sam. Gdy łapie Jowana na gorącym uczynku, ten lekko go rani i ucieka, natomiast Duncan zabiera ze sobą Strażnika, niezależnie od jego decyzji.

Następnie Irving, tak jak część innych magów, został pochwycony przez Uldreda, który planował zamienić go w plugawca. Uratowany przez Strażnika, Irving deklaruje, że magowie wspomogą go w bitwie.

Jeżeli został poproszony o pomoc z Connorem, pomaga w rytuale, a wchodząc do Pustki stara się przekonać demona, żeby opuścił ciało chłopca. Gdy ten stara się go przekupić, dochodzi do walki, którą Irving wygrywa.

Jeżeli Strażnik był magiem, Irving wspiera go podczas walki z arcydemon (tylko dla PC), a następnie pojawia się podczas koronacji.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki