FANDOM

Gheynadalisjka elfka odmawiająca związania się z Cammenem, dopóki ten nie udowodni, że jest prawdziwym łowcą. 

UdziałEdytuj

Gheyna obawia się, że jeżeli Cammen nie dowiedzie swoich umiejętności, nie będzie on w stanie zapewnić godnego bytu ich ewentualne przyszłej rodzinie. Po zaakceptowaniu zadania pobocznego Quest-Początek Lament CammenaStrażnik może porozmawiać z Gheyną i przekonać ją, żeby dała Cammenowi szansę albo powiedzieć, że potrzebuje prawdziwego mężczyzny i zaprowadzić w ustronne miejsce. Następnie bohater ma możliwość poinformowania o tym Cammena, czym zrujnuje jego potencjalny związek z Gheyną.

CiekawostkiEdytuj

  • Strażniczka może uwieść Cammena, tak jak Strażnik Gheynę.
  • Uwiedzenie Gheyny zmniejszy poparcie u Leliany o -3.
  • Jeżeli w wątku Quest-Początek Natura bestii Strażnik sprzymierzy się z wilkołakami, będzie musiał zabić Gheynę, tak jak wszystkich pozostałych Dalijczyków w obozie.

Błędy Edytuj

  • Jeśli Strażnik uwiedzie Gheynę, wskutek błędu zyska 7 punktów poparcia u Wynne, zamiast – zgodnie z jej osobowością – stracić je.
  • Jeżeli Strażnik zaakceptuje zadanie Cammena, ale ukończy „Naturę bestii” przed rozmową Gheyną, nie będzie mógł zakończyć „Lamentu Cammena” – wpis w dzienniku informował będzie o jego zakończeniu, a chociaż elfka w dalszym ciągu oznaczona będzie strzałką zadania, rozmowa z nią ograniczy się do jednego zdania.