FANDOM

Flemeth – potężna apostatka, matka Morrigan. Krąży o niej wiele opowieści, część Chasyndzi opowiadaj na dobranoc dzieciom.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

Pomaga Szaremu Strażnikowi, dając mu traktaty Szarej Straży i ratując jego oraz Alistaira przed pomiotami. Na zlecenie Morrigan Strażnik może ją zabić, żeby zdobyć grimuar Flemeth.

Dragon Age IIEdytuj

Ratuje życie Hawke’owi, jego matce, Avelinie i Bethany lub Carverowi przed mrocznymi pomiotami. Prosi go o przekazanie amuletu Opiekunce klanu Sabrae, Marethari, która jest jej winna przysługę.

Rok później ożywa dzięki amuletowi, w którym przechowywała niewielką cząstkę siebie. Hawke i Merrill odprawiają rytuał przy ołtarzu Mythal. Elfi mag krwi nazywa ją Asha’bellanar, co w ich języku oznacza „kobietę z dawnych lat”.

Dragon Age: InkwizycjaEdytuj

Pojawia się w Pustce, gdy znika Kieran. Okazuje się, że nie jest tylko zwykłą kobietą o magicznych zdolnościach, ale opętana przez pradawną potężną elfią boginię Mythal. Los Morrigan lub Kierana zależy od Inkwizytora.

W epilogu gry rozmawia z Solasem, który okazuje się być Fen’Harelem – Straszliwym Wilkiem. Nazywa go przyjacielem i przytula go. Podczas uścisku pod wpływem Solasa zostaje spetryfikowana lub umiera. Według twórców, scena ta oznacza, że Mythal chciała poświęcić swoją esencję dla Fen’Harela, wiedząc, że ten może przywrócić świetność elfom.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki