FANDOM

Fionaelficka magini z Orlais. Była Szara Strażniczka i wielka zaklinaczka Kręgu Maginów. Pod jej rządami magowie przeprowadzili głosowanie, w wyniku którego opowiedzieli się za wolnością i wszczęli bunt, w wyniku którego formalnie straciła tytuł wielkiej zaklinaczki. Jest biologiczną matką Alistaira.

Dragon Age: Inkwizycja Edytuj

Po raz pierwszy pojawia się w Val Royeaux, gdzie zaprasza Inkwizytora do Redcliffe na spotkanie z nią. Po dotarciu na miejsce magini zaprzeczy, jakoby kiedykolwiek widziała Inkwizytora i wyjaśnia, że postanowiła podpisać kontrakt z Imperium Tevinter, mający zapewnić bezpieczeństwo zbuntowanym magom. Choć sama nie jest z tego zadowolona, twierdzi, że nie miała innego wyjścia.

Jeżeli Inkwizytor poprze magów po wyjściu z portalu czasu, król i/lub królowa Fereldenu przyjdą osobiście do katedry w Redcliffe, by wygnać magów z ich ziem. Inkwizytor zaproponuje im schronienie w Azylu. Gdy Azyl zostaje zniszczony, Fionę będzie można spotkać w bibliotece w Podniebnej Twierdzy.

Jeśli Inkwizytor poprze templariuszy, Fiona pojawi się podczas walki o Azyl jako miniboss, którego należy zabić.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki