FANDOM

Fałszywi świadkowie – zadanie poboczne od kolektywu magów pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można otrzymać zaglądając do torby kolektywu magów w Redcliffe. Jego celem jest wytropienie i powstrzymanie małej grupy poszukiwaczy przygód przed złożeniem fałszywych zeznać na temat rzekomego maga krwi.

Opis przejścia Edytuj

Po otrzymaniu misji nastąpi losowe spotkanie w leśnej dolinie w trakcie podróży z użyciem mapy świata. Znajdują się tam poszukiwani awanturnicy, próbujący dostarczyć wiadomość do zakonu w Denerim o magu krwi zauważonym w pobliżu lasu Brecilian. Ich przywódcę można okraść nawet jeśli się z nimi nie będzie walczyło.

Możliwe rozwiązania Edytuj

  • Użycie perswazji i przekonanie ich, aby oddali list, który Strażnik dostarczy osobiście.
  • Użycie zastraszenia i nakazanie im odwrotu.
  • Zatrzymanie ich siłą (ich drużyna składa się z dwóch wojowników, łotrzyka z łukiem i maga kreacji).
  • Pozwolenie im na dokończenie swojej misji.
Notka: Opcje zastraszenia i perswazji powiodą się nawet bez umiejętności przymusu.

Jeśli pozwolono drużynie dokończyć swoje zadanie, Strażnik nie otrzyma nagrody. Tylko w przypadku użycia siły można uzyskać dodatkowe doświadczenie oraz szansę na łup oraz kradzież kieszonkową. Używając perswazji bądź zastraszenia i tak dostanie się zwykła nagrodę w postaci 2DAP - suweren od przedstawiciela kolektywu.

Bitwa Edytuj

Skoro czarodziej korzysta z magii kreacji, należy zająć się nim najpierw, następnie trzeba zabrać się za przywódcę. W międzyczasie warto zatrzymać drugiego wojownika, zabić łucznika i na koniec wykończyć wojownika z mieczem i tarczą.

Nagrody Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki