Egzotyczne metody - zadanie poboczne pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można otrzymać w lewym dolnym pokoju w pałacu królewskim w Orzammarze. Lady Brodens została otruta, a składniki do odpowiedniego lekarstwa są bardzo rzadkie. Aby ukończyć tę misję wymagana jest umiejętność mistrzowskiego zielarstwa u któregokolwiek członka drużyny.

Opis przejścia Edytuj

Należy porozmawiać z zielarzem Widronem, żeby otrzymać zadanie. Po zaakceptowaniu jego prośby, trzeba użyć umiejętności zielarstwa i stworzyć antidotum.

Do przygotowania odtrutki na krasnoludzkie królobójstwo wymagane są następujące składniki:

Wszystkie przedmioty można zakupić w Importowanych Towarach Figora. Po stworzeniu lekarstwa należy przekazać je Lady Brodens przez rozmowę z nią, co kończy zadanie.

Notka: Jeśli Strażnik stanie po stronie Bhelena Aeducana, sala Lady Brodens będzie dostępna znacznie wcześniej, niż w przypadku udzielania poparcia Harrowmontowi.

Nagrody Edytuj

  • 150 PD
  • Recepta na mikstury leczące sen i paraliż (Chociaż w trakcie tych dwóch efektów niemożliwe jest picie mikstur)