Droga skrytobójcy – zadanie poboczne, pozwalające Inkwizytorowi będącemu łotrzykiem zdobyć specjalizację skrytobójcy.

Przydział Edytuj

Po zdobyciu przez postać 10. poziomu doświadczenia w dzienniku automatycznie dostępne stanie się zadanie Quest-DAI.png Specjalizacje Inkwizytora. Przy stole taktycznym należy zlecić odpowiednią operację, dzięki czemu w Podniebnej Twierdzy pojawią się nauczyciele. Porozmawiaj z nimi, aby przyjąć zadania pozwalające odblokować specjalizacje.

Uwaga: możliwe jest przyjęcie wszystkich trzech zadań specjalizacji, ale ostatecznie nauczyć można się tylko jednej.

Opis przejścia Edytuj

Aby odblokować specjalizację, konieczne jest znalezienie odpowiednich przedmiotów:

Po zdobyciu wszystkich niezbędnych składników podejdź do dowolnego stołu zaopatrzeniowego i stwórz odpowiedni przedmiot, a następnie wróć do nauczyciela, od którego przyjąłeś zadanie, i ostatecznie zadeklaruj chęć nauczenia się specjalizacji skrytobójcy – po wykonaniu tej czynności niemożliwe będzie nauczenie się innej specjalizacji, a w przypadku wykonywania zadań Quest-DAI.png Droga artefaktora i Quest-DAI.png Droga wichrzyciela zostaną one automatycznie zakończone.