FANDOM

Dragon Age: Zabójca magów (ang. Dragon Age: Magekiller) – pięciozeszytowy komiks tworzony przy współpracy BioWare i wydawnictwo Dark Horse Comics. Jego scenarzystą jest Greg Rucka, a autorką rysunków Carmen Carnero. Premiera pierwszego zeszytu miała miejsce 16 grudnia 2015 roku, a ostatniego – 16 kwietnia 2016. W Polsce wydawany przez Wydawnictwo Okami. Premiera pierwszego zeszytu miała miejsce 11 stycznia 2017 roku, będąc tym samym pierwszym komiksem z serii wydanym na polskim rynku.

Fabuła Edytuj

Akcja komiksu rozgrywa się w Minratusie, stolicy Imperium Tevinter, przed wydarzeniami z Dragon Age: Inkwizycji, a następnie równolegle z nimi. Głównymi bohaterami będą tevinterski łowca magów Marius oraz jego trenerka Tessa Forsythia, pochodząca ze wpływowego nevarskiego rodu. Marius, mag nieużywający swoich magicznych mocy, wraz ze swoją partnerką polują na osoby używające magii krwi w złych zamiarach. Kiedy przyjmują zlecenie od wpływowego klienta, zdają sobie sprawę, że może być to ich ostatnie zadanie.

Jednym z wątków poruszonych w komiksie będzie powstanie Venatori. Pojawią się w nim również postaci znane z gier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki