Fandom

Dragon Age Polska Wiki

Cesarska zaklinaczka

1649stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cesarska zaklinaczka[1] – zadanie poboczne/towarzysza pojawiające się w Dragon Age: Inkwizycja, pozwalające zwerbować Vivienne.

Przydział Edytuj

Podczas wykonywania zadania Quest-DAI.png Nieustające zagrożenie, w trakcie pobytu w Val Royeaux, po zakończonej rozmowie z Lucjuszem porozmawiaj ze stojącym na rynku magiem, który w imieniu pierwszej zaklinaczki zaprosi cię na przyjęcie do księcia Ghislaina.

Opis przejścia Edytuj

Wybierz z mapy posiadłość Ghislaina, a aktywujesz przerywnik filmowy, na którym oparte jest całe zadanie. Na samym początku porozmawiasz z parą orlezjańskich szlachciców – wybranie opcji dialogowych z lewej strony koła pozwoli dowiedzieć się trochę więcej o mentalności Orlezjańczyków. Bez względu na wybrane odpowiedzi po chwili pojawi się markiz zarzucający Inkwizycji działania niezgodne z prawem i wyzywający Inkwizytora na pojedynek. Zostaje on zamrożony przez Vivianne, która pyta Inkwizytora, jaki los powinien spotkać markiza – można puścić go wolno lub bezkarnie zabić za ujmę na honorze. Następnie Inkwizytor wraz z Vivianne przejdą do innej części zamku. Można tutaj wypytać ją o kilka rzeczy, a następnie przyjąć do Inkwizycji lub odrzucić jej propozycję. Zadanie kończy się w momencie podjęcia decyzji.

Przypisy

  1. Pierwotnie zadanie nosiło nazwę „Imperialny zaklinacz”, została ona jednak poprawiona wraz z patchem oznaczonym numerem dwunastym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki