FANDOM

Cammen.jpg

Cammen.

Cammen jest młodym elfem Dalijczykiem zamieszkującym Obóz Dalijczyków w Lesie Brecilian. Cammen jest zakochany w Gheyni, elfickiej kobiecie. Gheyna odmawia ożenku z Cammenem dopóki nie stanie się pełnoprawnym łowcą. W celu zostania myśliwym, Cammen najpierw musi przynieść skórę stworzenia, którego sam upolował, czego zrobić nie może, gdyż Opiekun zabronił Elfom wchodzenia do lasu. Starał się stać łowcą przez 2 lata.

UczestnictwoEdytuj

Strażnik może spotkać Cammena w Obozie Dalijczyków, gdzie informuje Strażnika o jego miłości do Elfki imieniem Gheyna. Po usłyszeniu o nieszczęściu Cammena, gdyż nie może być z ukochaną dopóki nie stanie się łowcą, Strażnik może przyjąć zadanie Lament Cammena, w którym Strażnik może albo zdobyć skórę dla Cammena, który ogłosi, że zabił stworzenia, przekonać Gheynę, by dała Cammenowi szansę albo upewnić się, że dwójka nigdy nie będzie razem.

Cammen posiada również opcję romansu dla żeńskiej Strażniczki, która może zaoferować Cammenowi pokazanie "co traci" po wdrążeniu faktu, że jest prawiczkiem. Strażniczka może wziąć Cammena w "prywatne miejsce" jednakże żaden przerywnik aktu nie może zostać zobaczony. Potem, Cammen stwierdza, że czuje iż była to zła decyzja. Strażniczka może poinformować wtedy Gheynę na ten temat, czego wynikiem jest to, że Cammen zostanie spoliczkowany przez nią i jego szanse na bycia z nią są zrujnowane. Jest również możliwe zarówno uwieść Cammena, a wtedy przekonać Gheynę do zaakceptowania go, co kończy zadanie.

Jeśli Strażniczce uda się uwieść Cammena, otrzymasz:

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli zadanie Natura Bestii zostaje ukończone przed Lamentem Cammena, Cammen może samodzielnie podjąć się polowania na stworzenia, by zdobyć skórę pozostawiając Strażnika nie będącego w stanie wzięcia udziału w zadaniu.
  • Jest również możliwe dla męskiego Strażnika, by rozpocząć romans z Gheyną, tak jak Strażniczka może zrobić z Cammenem. Również jeśli to zostanie zrobione, nie ma żadnej drogi, by ich połączyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki