FANDOM

Cammen – młody Dalijczyk zamieszkujący obóz Dalijczyków w lesie Brecilian, zakochany w Gheynie, która odmawia ożenku z nim, dopóki nie stanie się on pełnoprawnym łowcą.

UdziałEdytuj

Strażnik może spotkać Cammena w obozie Dalijczyków, gdzie informuje on Strażnika o jego miłości do elfki imieniem Gheyna. Kobieta odmawia mu swojej ręki, ponieważ nie jest pełnoprawnym łowcą. W celu stania się myśliwym, Cammen najpierw musi przynieść skórę stworzenia, które sam upolował, czego zrobić nie może, ponieważ Zathrian zabronił elfom wchodzenia do lasu. Starał się stać łowcą przez dwa lata. Strażnik może przyjąć zadanie Quest-Początek Lament Cammena, którego celem jest zdobycie dla elfa skóry wilka, a następnie przekazanie jej Cammenowi, żeby przedstawił zdobycz jako własną.

Postać kobieta po odkryciu, że Cammen jest prawiczkiem, może zaproponować, że na osobności pokaże mu, co „traci”. Jeśli elf przystanie na propozycję, stwierdza później, że była to zła decyzja. Strażniczka może następnie poinformować Gheynę o niewierności Cammena, która go spoliczkuje, co na zawsze zaprzepaszcza możliwość zawarcia przez nich związku. Strażniczka może także uwieść Cammena i przekonać Gheynę do zaakceptowania go, co kończy zadanie.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli zadanie Quest-DA2 Natura bestii zostanie ukończone przed „Lamentem Cammena”, Cammen może samodzielnie podjąć się polowania na stworzenia, żeby zdobyć skórę, uniemożliwiając podjęcie zadania.
  • Strażnik może uwieść Gheynę, co również zaprzepaszcza wszelkie szanse na zejście się Cammena i Gheyny.