FANDOM

Bohaterowie i kapitanowiezadanie towarzysza dotyczące Aveliny, pojawiające się w trzecim akcie Dragon Age II.

PrzydziałEdytuj

Zadanie staje się dostępne automatycznie po rozpoczęciu trzeciego aktu.

Opis przejściaEdytuj

Należy udać się do koszar w twierdzy wicehrabiego, gdzie trzeba porozmawiać z Aveliną.

Jeśli kapitan poślubiła Donnika, Hawke będzie mógł spytać o ich miesiąc miodowy w Orlais, chociaż, gdy spróbuje on dowiedzieć się czegoś więcej, wojowniczka taktownie odmówi z lekkim uśmiechem.

Spytana o sytuację w pracy Avelina wyjawi, że choć było kilka skarg, większość mieszkańców Kirkwall docenia jej wysiłki w utrzymywaniu porządku w mieście oraz stabilności w straży przez ostatnie kilka lat.

Jeśli Avelina nie wyszła za Donnika, powie, że wielu strażników jest niezadowolonych z jej przywództwa, jednak odrzuca ona ich skargi, przypominając, że liczba zranień i zgonów w straży zmalał, od kiedy ona dowodzi.

Wspomni również, że tak długo, jak nie ma wicehrabiego, templariusze sądzą, że mogą wpływać na działania straży. Rozmowa jest bardzo krótka i nie powoduje zmiany poparcia.

Uwagi Edytuj

  • Jeśli Merrill jest w drużynie i spyta się o miesiąc miodowy, elfka zapyta o coś więcej, po czym uświadomi sobie, że już zna odpowiedź.
  • Wszyscy pozostali towarzysze, oprócz Sebastiana, również skomentują kwestię dotyczącą miesiąca miodowego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki