FANDOM

Bodahn Feddic – postać, występująca w Dragon Age: Początek oraz Dragon Age II. Jest handlarzem wędrującym po świecie i sprzedającym różne artefakty. Był również przyjacielem Bohatera Fereldenu oraz Bohatera Kirkwall

Przed akcją gry Edytuj

Był dobrze zarabiającym kupcem w Orzamarze, gdzie zbierał wartościowe przedmioty ze starych thaig'ów oraz od poległych na głębokich ścieżkach. Pewnego dnia szlachcianka zobaczyła, bransolety, które zostały wykonane dla jej brata, i oskarżyła Bodahn o bycie złodziejem. Używając swych wpływów szybko wtrąciła go do więzienia, lecz ten przekupił strażnika zanim został osądzony, a następnie czmychnął z Orzamaru. Po drodze spotkał Sandala, przygarnął go i uznał za swego syna.

Udział Edytuj

Dragon Age: Początek Edytuj

BodahnFeddicDAII

Bodahn w Dragon Age II

Strażnik ratuje Bodahna oraz Sandala przez mrocznymi pomiotami, za co w ramach podziękowania kupiec postanawia podróżować wraz z nim oraz udzielić mu 25 % zniżki na towary. Pojawia się za każdym razem w obozie drużyny. A także przed ostateczną walką z arcydemonem.

Dragon Age II Edytuj

Jest partnerem handlowym Bartranda Tethrasa, dlatego wyrusza wraz z nim na głębokie ścieżki wraz ze swym synem Sandalem. Później zostaje wynajęty przez matkę Hawke’a, Leandrę, do pracy w ich rezydencji.

Ciekawostki Edytuj

  • Za drugim razem, gdy kupujemy od niego rzeczy, jego ekwipunek resetuje się, dzięki czemu dwa razy możemy zdobyć Tom psychicznej techniki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki