Bez niejasnych warunków - zadanie poboczne od "zainteresowanych osób" pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Zadanie można przyjąć od barmana w karczmie Pod nienażartym szlachcicem po wykonaniu misji Quest-Początek Rozwiązywanie problemów. D szuka kogoś, kto uda się da zachodniej części lasu Brecilian, aby wystrzelić z odpowiedniego miejsca strzałę, która da sygnał jego ukrywającym się ludziom.

Opis przejścia Edytuj

To zadanie wymaga od Strażnika, aby posiadał jakikolwiek łuk. Kusza się do tego nie nada.

Notka: To zadanie można wykonać tylko przed innym - Nowa ziemia - inaczej D będzie martwy.

Należy udać się do miejsca, gdzie znajduje się znacznik i wystrzelić tam strzałę nad wierzchołki drzew.

Notka: Warto zmienić strzały na zwykłe przed wystrzeleniem wiadomości.

Przy drużynie natychmiast pojawi się grupa najemników z Denerim, która zaatakuje. Przeszukanie zwłok ich przywódcy dodaje wpis Ikona kodeksu DAP Kodeks: Z rozkazu Emera Thorgooda.

Na koniec trzeba wrócić do barmana po zapłatę.

Uwagi Edytuj

  • Jeśli drużyna nie posiada przy sobie łuku, w pobliżu można będzie znaleźć aż trzy. Pierwszy (wymagający 14 zręczności) jest w drewnianej skrzyni w południowej części obozu Dalijczyków; drugi (wymagający 10 zręczności) w skrzyni za Varathornem; trzeci (wymagający 18 zręczności) przy szkielecie obok miejsca, z którego należy strzelić.