FANDOM

„Wiadomym niech będzie, że złoczyńcy napadający na uchodźców podlegają karze śmierci.” — Tablica kantora w Lothering

Bandyci, wszędzie bandyci - zadanie poboczne od kantora pojawiające się w Dragon Age: Początek.

Przydział Edytuj

Jest to pierwsza misja, którą można przyjąć z tablicy kantora w Lothering.

Opis przejścia Edytuj

Trzy grupy przestępców zajęły tereny na północ od Lothering. Część nagrody za zlecenie przekazał templariusz Bryant.

  • Najbliższa banda (pięciu bandytów i najemny łucznik) znajduje się prosto na północ, a dalej na wschód, na polu ogrodzonym płotem.
  • Na zachód od tego miejsca pomiędzy młynem i wzniesieniem przebywa kolejna grupa: trzech bandytów, najemny łucznik, łotrzyk oraz dwa mabari.
  • Ostatni przestępcy znajdują się po drugiej stronie tego wzniesienia. Wśród nich jest przywódca bandytów o randze porucznika, jeden mabari i trzej bandyci. Z powodu przywódcy ta grupa jest najtrudniejsza, ale i najbardziej opłacalna w łup, bowiem strzegą oni zamkniętej skrzyni i worka.

Po uporaniu się z wszystkimi wrogami należy powrócić do kantora Devonsa po zapłatę.

Rezultat Edytuj

Na tablicy pojawią się dwie nowe misje: Quest-Początek Kiedy niedźwiedzie atakują oraz Quest-Początek Ostatnia pamiątka.

Nagrody Edytuj

  • 3DAP - suweren

Znalezione przy zwłokach przywódcy bandytów:

Notka: Ponieważ Sten nie posiada żadnego ekwipunku po dołączeniu do drużyny, ten zestaw idealnie się dla niego nada.

Umiejętności wrogów Edytuj

Różnorodność nazw przestępców (bandyci, najemnicy, najemni łucznicy i łotrzykowie) odzwierciedla posiadane przez nich zdolności.

Notka: Zdolności mabari znajdują się na stronie dotyczącej tych stworzeń.
Łucznik Łotrzyk Wojownik z bronią dwuręczną Wojownik z mieczem i tarczą
Celny strzał Okulawienie Potężne ciosy Dokładne ciosy
Strzał krytyczny Nieczysta walka Rozbicie broni Uderzenie tarczą
Przyszpilający strzał Grad ciosów
Druzgocący strzał

Więcej z Fandomu

Losowa wiki