FANDOM

Żal Izabeli - zadanie towarzysza dostępne w trzecim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Aby aktywować zadanie, należy zwrócić qunari Księgę Kosluna i uratować Izabelę, po czym udać się do tawerny Pod Wisielcem.

Opis przejścia Edytuj

Należy odwiedzić karczmę o dowolnej porze dnia, żeby porozmawiać z Izabelą. Bez względu na to, jaką odpowiedź wybierze się podczas rozmowy, na powrót przyłączy się ona do drużyny.

Jedynie trzecia opcja dialogowa zapewnia zmianę poparcia u Izabeli:

  • "Nadal jesteś moją przyjaciółką." - w przypadku wysokiego poziomu przyjaźni ta opcja zapewnia Przyjaźń (+15) przyjaźni, z kolei w przypadku rywalizacji - Przyjaźń (+25) przyjaźni.
  • "To nieprawda." - w przypadku wysokiego poziomu rywalizacji ta opcja zapewnia Rywalizacja (+15) rywalizacji, z kolei w przypadku przyjaźni - Rywalizacja (+25) rywalizacji.

Wynik Edytuj

Izabela ponownie przyłącza się do drużyny. Zostaje wznowiony romans z nią, jeśli został on zapoczątkowany w drugim akcie.

Błędy Edytuj

  • Pc X360 PS3 Możliwe, że w momencie, kiedy na początku trzeciego aktu Hawke będzie chciał porozmawiać z Izabelą, ta wygłosi tylko losowy komentarz, co uniemożliwi odbycie z nią rozmowy i przyłączenie na powrót do drużyny.
    • Pc Problem można rozwiązać za pomocą konsoli, wpisując komendę runscript zz_isa_debug, a następnie w pierwszej sekcji wybierając „Set base”.
    • X360 PS3 Trzeba wyjść i wrócić z powrotem. Jeśli nie rozwiąże to problemu, należy wykonać zadanie związane z dowolnym innym towarzyszem za wyjątkiem Varrika, jako że wykonanie jego zadania nie wymaga opuszczenia tawerny Pod Wisielcem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki