FANDOM

Łowca nagród - zadanie poboczne pojawiające się w drugim akcie Dragon Age II.

Przydział Edytuj

Ta misja jest dostępna tylko, jeśli Grace wraz z pozostałymi apostatami zostali wysłani do kręgu podczas zadania z pierwszego aktu - Quest-DA2 Akt miłosierdzia.

Zakon templariuszy w Kirkwall oferuje pieniądze dla łowcy nagród, który podejmie się zabicia bądź schwytania kilku zbiegłych magów, którzy notorycznie uciekają z Katowni.

Zadanie można otrzymać przez tablicę kantora w górnym mieście.

Opis przejścia Edytuj

Trzeba zabić każdego z apostatów, których wskazali templariusze:

Notka: Dojrzały smok, który zwyczajowo pojawia się w miejscu pobytu Innleya, nie pojawi się, dopóki żyje owy mag. Potwora można zabić przed przyjęciem zadania lub po zabiciu maga, wyjściu z lokacji i powróceniu do niej. Smok pojawi się już wtedy, gdy drużyna wycofa się do przejścia w górze i powróci do tego miejsca.
  • Ostatnim celem jest Debora Keins przebywająca na zachodnim krańcu Okaleczonego Wybrzeża. Jeśli nie zabije się go dostatecznie szybko, stanie się on niewidzialny i zacznie uciekać na wschód. Włączając mapę będzie można zauważyć żółtą kropkę, za którą trzeba podążać.

Nagrodę otrzymuje się po zabiciu ostatniego apostaty. Jednak o sukcesie nie można nikogo poinformować.

Nagrody Edytuj

  • 1000 PD

Przedmioty do znalezienia Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki